dinsdag 21 januari 2014

Sloth loves Chunk


Ik moet zo'n 10 jaar geweest zijn toen ik de film "The Goonies" voor het eerst zag en ik was er meteen helemaal weg van. Hoe geweldig was het om te zien dat een stel jonge kinderen een schatkaart vinden en dan samen op een avontuur gaan om een piratenschat te vinden. De film werd meteen mijn favoriete film. Nu ik hem weer bekijk moet ik zeggen dat hij nog steeds erg leuk en vermakelijk is. Met veel humor, goede actie en spanning en een goed verhaal ( bedacht door Steven Spielberg ) blijft het een film die het kijken meer dan waard is. De film is geregisseerd door Richard Donner ( Superman, Lethal Weapon ) en het verhaal is geschreven door Chris Columbus ( Harry Potter 1 & 2 ) en was een springplank voor aardig wat acteurs zoals Sean Astin ( Lord of the Rings ), Josh Brolin ( True Grid ), Corey Feldman en Ke Huy Quan ( Indiana Jones ). Een familiefilm met veel avontuur van voor het computertijdperk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten